Kaša od sirove heljde i borovnica

Fitnes Zona -kasa_od_sirove_heljde_i_borovnica/

- 2/3 šoljice heljde (200g) natopljena u 1 šolju vode (300 ml)
- 1 zrela banana
- 1/2 šolje borovnica (100g)
- 1/4 šoljice bademovog mleko (75ml), bilo koja drugo bez glutena mleko je super ako nemate bademovo mleko
- 1 kašika bademovog maslaca
- 1 kašika Chia seme po izboru
1 kašika meda ili javorovog sirupa
preko mogu biti cimet, pekan orasi sa mešavinom svežeg voća, oraha, semenki, suvog grožđa, goji bobica i kakao ugrušaka

Stavite heljdu u posudu punu vode i ostaviti preko noći da upije, to je bitan korak! Kada ste spremni da spremate svoju kašu, iscedite vodu iz heljde i dobro je isprati, ona će biti malo gnjecava pa isperite dok voda ne bude čista. Sstavite dve trećine svoje heljde u blender sa bademovim mlekom, Chia semenom, bananom, borovnicama, bademovim puterom i medom / javorovim sirupom (ako ga koristite). Blendajte mešavinu minut ili dva dok ne bude kremasta, ali ne potpuno tečna. Zatim ga staviti u činiju i izmešati sa preostalom trećinom heljde. Onda služite i uživajte! Služite u čašama. na dno sveže borovnice, preko kaša i preko stavite mešavinu po izboru.