Kako da dovedete telo do savršenstva treningom u prirodi

Fitnes Zona-kako_da_dovedete_telo_do_savrsenstva_treningom_u_prirodi

Lepo vreme je veliki motivator za vežbanje mnogima od nas. Oni koji vežbaju i tokom zime, usled prijatnijeg vremena, svoje treninge izmeštaju u prirodu.

Kada smo već kod izgovora, dok ne počnete u glavi da smišljate svoje, navešćemo vam neke koje vrlo često čujemo i koje volim da demantujemo.

Nedostatak vremena
Svako od nas je u nekom trenutku života koristio ovaj izgovor. To je klasično zavaravanje sebe. Svako može da nađe vreme za bilo šta što dovoljno želi. 15 minuta dnevno je za početak dovoljno. U poređenju ni sa čim, idealno je. A i ne mora svaki dan, može 3 puta nedeljno po 30-ak minuta. Ustanite ujutru ranije, ukradite malo od pauze na poslu, ako gledate seriju istovremeno možete vežbati, ako imate decu, radite zajedno sa njima neke aktivnosti. Viđanje sa prijateljem organizujte u aktivnom maniru. Obucite se sportski i zajedno uradite neki dobar trening u prirodi.
Da stvar bude još jednostavnija za sve, Coca-Cola je u 39 gradova širom Srbije otvorila aktivne fitness zone, ili teretane na otvorenom. I ne samo to, na tim zonama će od juna meseca biti treneri koji će vam davati savete o vežbanju i koji će vas podučavati pravilnoj tehnici izvođenja vežbi.
Ovde se nadovezujemo na drugi čest izgovor skupih fitness članarina. Ove zone su besplatne, rade 24h, 7 dana u nedelji i možete vežbati kad god i koliko god. A na sve to imate trenere, koje će biti radi da vas posavetuju o svim mogućim vežbicama koje možete raditi.

Vežbanje je naporno
Često srećemo i izgovor da je ljudima jednostavno mrsko da vežbaju, teško im je i dosadno. Da li se i vi nekada osećate tako? Jete li pomišljali da u tim momentima nešto izmenite? Koliko puta se i meni samoj dogodi da mi se ne ide na trening, nešto mi je mrsko. I onda pomislim u sebi, pa dobro ne moram da idem u fitness danas, voziću rolere na Adi. Automatski to doživim kao nešto novo, zanimljivije i što je najbolje na kraju nemam grižu savesti jer sam ipak bila aktivna. Tako i vi, nemojte sebe ograničavati uvek istim treninzima, ne mora trening da bude jednoličan i uvek vezan za fitnes centar. Možete toliko dobro i kvalitetno napolju vežbati. Bilo da trčite, vežbate u praku, radite yogu, bicikl, roleri, odlična je mogućnost sada i u ovim Coca-Cola otvorenim teretanama.
Opšte taj koncept vežbanja na otvorenom je jako popularan u celom svetu. Evo pogledajte sličice nekih open air teretana širom sveta. Ako se pitate da li postoji razlika u vežbanju na otvorenom, navešću vam i tu par primera, za šta je ono korisno
Velika prednost vežbanja na otvorenom, je upravo u svežijem i čistijem vazduhu. Dostupno je više kiseonika, i telo i um su produktivniji. Izlaganje Suncu, utiče na popravljanje raspoloženja, usled proizvodnje vitamina D u telu. Znate da je nedostatak vitamina D jedan od razloga bržeg mentalnog zamora kao i lošeg raspoloženja. A pritom možete da dobijete i lepu boju tena. Volim tamniji ten pa je meni to baš ubedljiv razlog da odradim trening napolju.
Sama pomisao da vežbate u zelenilu, na prostoru, koji vezujemo za detinjstvo, kada smo se kao mali igrali I provodili vreme u parkovima, a vezujemo i za druženja sa prijateljima, piknike u prirodi.

Kako na najbolji način da iskoristite trening u prirodi
Iako ne postoji pravo vreme za vežbanje, bilo koje doba dana je dobro, najvažnije je da vežbate. Predlažemo da ako imate izbor, neka to bude jutarnji termin. Ujutru je telo odmornije, vazduh je svežiji, pogotovo ako su vrućine. U slučaju motivacije, kada ostavljamo nešto za kasnije, često to kasnije se ne dogodi. Tako da biste izbegli da vam trening promakne, najbolje je da ujutru ustanete malo ranije, izađete i odradite ga. Nakon nekoliko jutara, garantujem da sat više nećete navijati.
Dobro se hidrirajte. Niti treba da se nalivate vodom, niti treba da zaboravljate da je pijete. Samo obratite pažnju da je unosite dovoljno. Opširnije o unosu tečnosti pogledajte ovde.
Što se samog treninga tiče. Idealno je da odradite vežbice na aktivnoj zoni, to su uglavnom vežbe snage. Ako nemate aktivnu zonu, možete i uz pomoć klupe u parku da odradite veliki broj vežbi. Evo jedan takav trening ovde. Potom po želji možete da istrčite ili brzo hodate, koliko vam je prijatno, i na kraju malo istezanja. Eto odličnog treninga. Idealno je da uvek radite vežbe pre kardio dela, ili da ih čak odvajate danima. Pa tako jedan dan radite samo vežbe na aktivnoj zoni, a naredni dan kardio, i rotirate. Pronađite tempo koji vama odgovara i koji vam nije naporan i dosadan. Ako budete silili sebe, nećete dugo izdržati. Vežbanje treba da bude nešto u čemu uživate, nešto što vam na bilo koji način pruža zadovoljstvo. Sve u cilju kako biste i poželeli da ga ponovite.





preuzeto sahttp://fitt.rs/kako-da-dovedete-telo-savrsenstva-treningom-u-prirodi/