BRUS LI TRENING ZA TRBUŠNJAKE

Fitnes Zona-brus_li_trening_za_trbusnjake

Brus Li je postao globalni fenomen koji 40 godina nakon svoje smrti i dalje dominira. Brus li je svoju slavu dostigao zahvaljujući svojim filmovima u kojima je demonstrirao svoje borilačke veštine, ali pored toga što je bio neverovatan borac, Brus Li je prvenstveno bio pravi FITNES FENOMEN.


Njegova fizička forma, oduševila je sve koji su se tada bavili fintesom, a čak je i legendarni Arnold Švarceneger priznao da mu je Brus Li bio najveći uzor. Svi će se složiti da je Brus Li imao neverovatnu fizičku kondiciju. On je bio prava „bomba“ u malom pakovanju.
Kako ne bi uticao na svoju brzinu, Brus Li je izbegavao veliku masu i svoj trening posvetio snazi i definiciji. Njegovo telo bilo je toliko definisano da ste deci mogli da predajete anatomiju. Međutim, njegov najveći ponos bili su njegovi trbušni mišići.
Možemo slobodno reći da je Brus Li bio prvi čovek koji je imao trbušnjake razvijene do maksimuma. On je ovaj izgled postigao uz pomoć dugogodišnjeg treninga, ali i vežbi koje ćemo vam pokazati.

1. Podizanje nogu sa vratila

Ovo je vrlo teška vežba koja zahteva dosta snage i izdržljivosti. Vežba utiče na vaše ruke, leđa i butine, ali je stomak deo koji najviše „strada“. Ovu vežbu možete raditi na vratilu ili na radijatoru, gde ćete imati bolji oslonac za leđa i gde će vežba biti malo lakša. Dok se držite rukama za šipku, noge podižite ga gore i trudite se da ih podignete što više možete. Kolena moraju biti ispravljena.

Uradite 4 seta po 20 ponavljanja (ili onoliko koliko možete, jer u početku sigurno nećete moći ni 10 ponavljanja da uradite).

Brzo ćete videti zbog čega je ova vežba toliko teška, ali i i dobra

2. Podizanje kolena

Ovo je slična vežba kao podizanje nogu sa vratila, samo što ovde podižete kolena. Princip je isti, Trudite se da kolena podignete što više ga grudima.Takođe uradite 4 seta od po 20 ponavljanja.

3. Trbušnjaci

Pošto su trbušnjaci najlakša vežba u treningu Brusa Lija, on je to dopunjavao sa neverovatnim brojem ponavljanja. 200-300 trbušnjaka su bila njegova dnevna rutina. Dakle, nastavite da radite obične trbušnjake, ali idite ka tome da ih uradite što više.

4. Zmajeva zastava

Ovo je vežba koju je Brus Li lično izmislio i popularizovao širom sveta. Lezite na klupu i rukama se uhvatite za ivice klupe iznad vaše glave. Zasa podižite čitavo telo ga gore, oslanjajućis e samo an ramena i srednji deo tela. Kukovi, noge i kolena moraju biti pravi i ne smete ih savijati.

Ovo će biti pravi test vaše snage. Ova vežba će „uništiti“ vaše trbušne mišiće i od vas napraviti pravu mašinu.





preuzeto sahttp://www.muskimagazin.rs/Fitness/Vezbe/brus-li-trening-za-trbusnjake