10 motivacionih tehnika kao pomoć na putu ka odličnoj formi

Fitnes Zona -10 motivacionih tehnika kao pomoć na putu ka odličnoj formi

Vi ste kao mali voz, polako ali sigurno krećete se putem uspeha. Svi znamo na tom putu veliku ulogu imaju male odluke. Ako pronadjete neke nove tehnike kako izgubiti višak kilograma i dovesti svoje telo u formu, dajte im šansu. Verovatno će vas samo još brže dovesti do cilja.

Koristite lan

Vlakna čine da se osećate siti duže vremena, a laneno seme je jedna od namirnica koje jedva da imaju ukus ali pružaju osećaj sitosti kao dodatak obroku. Pomešajte ga sa jogurtom, žitaricama, u smoothie, ovsenoj kaši, kao posip za salatu, u supi ili ga koristite pri pečenju.

Jedite raznobojno

Osećaj zadovoljstva je sigurno veći kada jedete iz tanjira u kojem se nalaze namirnice duginih boja. Pored toga ova tehnika će vas ohrabriti da jedete raznovrsnije, što će vas takođe učiniti srećnijim i zdravijim.

Platite sebi svaki put posle treninga

Uzmite jednu praznu teglu i stavite na vidno mesto. Svaki put kada se vratite sa treninga ubacite u teglu 100 RSD za regularan trening a 500 RSd za dodatnu aktivnost, kao što je vožnja bicikla, rolera, pešačenje, plivanje… Kada napunite kasicu, nagradite svoj trud – naravno na zdrav način.

Uzmite protein

Iako se najčešće meša uz smoothie, protein se može kombinovati uz gotovo sve. Uz razne putere, ovsene kaše, palačinke i razne pečene obroke. On će učiniti da svi obroci koje uzimate budu više zadovoljavajući, u smislu sitosti. A istraživanja kažu da udvostručavanjem količine proteina koje uzimate, može ubrzati gubljenje viška kilograma.

Jedite više

Doduše to zvuči nelogično kada hoćete da smršate, ali istraživanja su pokazala da kao jedete češće u toku dana 5-6 manjih obroka dnevno, umesto tri veća obroka, ubrzaće proces gubljenja kilograma.

Dodajte grejp u vodu

Iscedite malo grejpa ili samo dodajte kriške u čašu sa toplom ili hladnom vodom. Iako grejp nije magični eliksir za topljenje masti, ovo voće je nisko kaloričan način da dodate ukus vašoj vodi. Grejpfrut će ubrzati vaš metabolizam i zadovoljiti želju za ugljenim hidratima.

Jutarnje motivacione poruke

Uzmite novo „motivacionu“ teglu, stavite je pored kreveta i zapišite na papiriće po jednu vežbu za koju vam neće trebati više od par minuta da je uradite. Kada ustanete ujutru izvucite jednu ili ako ste ekstra motivisani i više vežbi i uradite ih. Iako nećete sagoreti veliki broj kalorija, ovo će vam ubrzati metabolizam i motivisati vas za redovan trening kasnije tog dana.

Pripremite obroke unapred

Bilo da je u pitanju velika posuda salate za ručak, lonac supe za večeru, gomila pahuljica ili nešto spremljeno u rerni za doručak, ako odvojite dodatno vreme na početku nedelje za spremanje, hrane isplatiće se. Ako imate već spremljenu užinu ili obrok, kada glad iznenada napadne sprečiće vas da jedete brzu nezdravu hranu.

Svake nedelje napravi male porcije za smoothie

Napravi doručak na brzinu uz pomoć gotovih pakovanja voća i povrća koje ste pripremili u nedelju. Samo izaberi jedno od njih i obrok je gotov za dve minute.

Napravi kašu od leblebija

Uzimanje vlakana za doručak predstavlja ključ osećaja sitosti celo jutro. Mžeti ih pomešati sa ovsenim žitaricama, bananom, mlekom, cimetom…Napravite kašu i nećete ni osetiti ukus leblebija.