O Meni

Biografija

Milan Zarić, rođen 07.04.1985. u Požegi, diplomirao na akademskim studijama Fakulteta sporta i fizičkog vaspitanja, Univerziteta u Beogradu, gde je stekao zvanje profesor sporta. Postdiplomske studije nastavio na Fakultetu sporta i fizičkog vaspitanja u Novom Sadu, stekavši zvanje master profesor sporta i fizičkog vaspitanja odbranivši master rad na temu: “FIZIČKA AKTIVNOST I KONTROLISANA ISHRANA U PREVENCIJI I REDUKCIJI GOJAZNOSTI” čime se specijalizovao za programe redukcije telesne mase, odnosno mršavljenja.

  • Od 2005. godine radi kao trener u više fitnes klubova u gradu gde je u praktičnom radu sa rekreativcima i sportistima stekao iskustvo u programiranju i praćenju treninga. Stručni saradnik časopisa Lepota&Zdravlje i internet portala lepotaizdravlje.rs za tekstove iz oblasti fitness-a. Po odluci nacionalnog Saveza za rekreaciju i fitness Srbije proglašen za najboljeg fitness trenera u Srbiji za 2014. godinu.

  • Svoje treninge bazira na kombinaciji izometrijskih, izokinetičkih i ekscentričnih kontrakcija vodeći računa o izolovanju svake angažovane grupe mišica. Uža specijalnost su mu vežbe repetativne snage. Pravilnim doziranjem opterećenja kao i PNF istezanjem vežbač se dovodi u stanje potpune funkcionalnosti, bilo da je cilj treninga redukcija telesne mase, povećanje tonusa mišića ili mišićna hipertrofija, nakon treninga morate biti zadovoljni rezultatima rada ali i puni pozitivne energije.

Usluge

Regulisanje telesne mase

Kombinacija vežbi, rad na kardio spravama i redukovana ishrana, rešiće trajno Vaš problem sa viškom kilograma.

Povećanje (hipertrofija) mišića

Povećanje poprečnog preseka mišića, odnosno mišićna hipertrofija je uvećanje obima određenih grupa mišića.

Zatezanje mišića

Tačnije povećanje tonusa mišića je u velikoj meri povezano sa smanjenjem procenta masti, ovaj vid treninga će Vam pomoći da vaši mišići budu zategnutiji i lepo oblikovani.

Kondiciona priprema

Svestrana kondiciona priprema je veoma kompleksan posao, čine ga više faktora, podjednako bitnih, aerobna izdrzljivost, fleksibilnost, snaga…

Senior fitness

Kako je fitness fizička aktivnost koja nema granicu u godinama, mi ćemo vam je prilagoditi vašem trenutnom fitnes nivou, voditi računa o zdravlju vašeg tela ali i duha.

Dečiji fitness

Najbolja stvar za dete je da se bavi sportom, ako to podrazumeva više sportova, individualnih ili grupnih onda još bolje. Preventivno delujte na deformitete kičme, grudi, nogu…

Kontakt

Vaše Ime:

Vaš Email:

Vaša Poruka:

Kontakt Info